fat.acceptance 2013.07.08. 12:21

Ez pedig voltam 70 kilósan.

A bejegyzés trackback címe:

https://embracethefat.blog.hu/api/trackback/id/tr745395890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bungics (törölt) 2013.07.08. 13:30:18

Nálam ez lenne az a bizonyos határ. :)

Hiawatha 2013.07.08. 14:06:25

Te tipikusan az a lány vagy, akit elcsúfít a kövérség.

Most ezt építő jellegű kritikának vedd, mert a másik típus az, aki ha lefogy akkor sem lesz szép... csak vékonyabb.

Ezen a képen egész jól nézel ki, a másikon már nem.

fat.acceptance 2013.07.08. 15:04:50

@bungics: Hurrá!

@Hiawatha: Csúfnak nevezni valakit semmiképp nem építő kritika. Csak az undokoskodást próbálja elrejteni az ember. Uff. Kifogásokat keresel, próbálod jó színben feltüntetni, azt, hogy undok vagy. Nem sikerült. :)

Hiawatha 2013.07.08. 16:05:01

@fat.acceptance: Nem vagyok undok, csak őszinte.

Azt még elárulom, hogy bár jó alakom van (férfi vagyok), de a fejemnek már nincs.
Szóval én bármit teszek jóképű nem lehetek, de neked csak fogynod kell a jócsajsághoz.

fat.acceptance 2013.07.08. 16:13:00

@Hiawatha: Őszintének lenni úgy is lehet, hogy az ember nem sértegeti a másikat. Az őszinteség nem egyenlő azzal, hogy csúfnak kéne nevezni valakit.

levendulabandi 2013.07.09. 06:32:01

Itt nagyon jól néztél ki, emellett szép az arcod, hajad.
Nyugi, egy ismerősömet, lány: 172 cm/60 kg épp a minap kövérezték le a strandon a 45 kg-s barátnői.
Egyébként nemcsak a kövérséggel nem toleránsak az emberek,de megnézik és beszólnak annak is, akinek hatalmas az orra (és ezt még takarni se lehet), vagy elállnak a fülei, vagy nő létére akkora a melle, mint egy pattanás. Sajnos ez van.

fat.acceptance 2013.07.09. 11:04:23

@levendulabandi: A másik képen is ez a helyzet. Nem cseréltem sem hajat sem arcot. :)
Igen, de a 45 kg-s ostoba libák ha egy vékonyat ledagadtoznak, az nem tartozik ide. :D Tudniillik én az is vagyok. :D
Hát azért az orr esetében csak ritkán láttam ilyet és akkor annak irtó cifrának kellett legyen.
süti beállítások módosítása