pride_1406973688.jpg_540x960

A szerkesztői csapat kiáll mindenféle kirekesztés ellen, így jelen voltunk a 2014-es felvonuláson is.

Éljen a soksz
ínűség! 

A bejegyzés trackback címe:

https://embracethefat.blog.hu/api/trackback/id/tr466568009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2014.08.03. 19:41:24

Hát ne haragudj de ez borzalmas.
Tavaly ilyenkor is nagyon kövér voltál (akkor olyan 110-120 lehettél szerintem) de egy év alatt hála a nagy elfogadásodnak, a mellékelt kép alapján legalább 20 kilót híztál.
Nagyon nehéz lesz ettől a súlytól megszabadulnod, buta lány.

fat.acceptance 2014.08.05. 09:33:54

@Noisy Suzy: Nem haragszom, rád hogy tudnék? Csak rettentően szánlak. :( Még mindig utálkoznod kell ahhoz, hogy jobbnak érezd magad másoknál... és ez szánalmas, szomorú, siralmas. :(

gasperi 2014.08.05. 15:48:13

Szia, ne hallgass a hater-ekre, gyönyörű vagy! szerintem még jobban nézel ki, mint tavaly, nagyon arányosan gömbölyded ,s a pocid formájának is jót tett az egy-két kiló. a tumblr-edre is tehentél fel még képet, hiába, nagyon jól nézel ki! s hajrá elfogadás, ez a lényneg.
Szupe a bátorságod, s a kiállásod, példamutató.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2014.08.05. 17:45:11

@gasperi:
Friss reg, egyerlen hozzászólás, bullshit szöveg... Marllellinnó?

fat.acceptance 2014.08.05. 22:14:18

@Noisy Suzy: hehe :D fáj az igazság, kiscsibém?

@gasperi: Köszi. :) Majd megy kép oda is! :D

gasperi 2014.08.05. 22:25:19

@Noisy Suzy:
Te egy elég nagy gyokér lehetsz. Én valaki egészen más vagyok, mint akit említettél. Ez az egy sorod tőkéletes kondezátumát adja beszűkült ostobaságodnak. Ha nem teszik a kövérség elfogadása, illetve az yylen alkatú lányok, amkkor meg mit kellemetlenkedsz itt lihegve, szerencsétlen. A bullshit pedig épp ellenkezőleg: az általad tolt szánalomtenger faszságok azok. Foglalkozz magadal retardált hülyegyerek. Óvodás. Tam

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2014.08.05. 22:25:22

@fat.acceptance:
Komolyan mondom nem értem mire gondolsz.
Milyen igazság fáj?

fat.acceptance 2014.08.05. 22:31:17

@Noisy Suzy: Arra, hogy valakiknek csak úgy tetszenek az ilyen nők. És hogy mások igy is lehetnek boldogak, annak ellenére, hogy neked ez nem sikerült.

@gasperi: Irigy a szentem, legyünk vele elnézőek. Akkora, mint én, próbál fogyni, de gyűlölködésből nem tud elég energiát fakasztani. Nem kell dühösnek lenni rá, egyébként régóta ismerem a blog miatt, és tényleg csak szánom már. Szar lehet ennyi gyűlölettel...

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2014.08.05. 22:32:44

@gasperi:
Először azt hittem hogy vagy az álnickbe bújt meleg gyerek vagy a képről (sztem amúgy az vagy), vagy hogy egy ügyes troll.
Az a baj, hogy a posztoló esetében már nem az esztétikáról van szó. Persze borzalom amit tett magával, a karja, a hasa, az eldeformálódott amúgy helyes pofija elég szomorú, de nem ez a baj. Itt már az egészség az ami veszélyben van.
Ha ránézek megmondom mit látok: magas vérnyomást és koleszterint, fáradékonyságot, bőrgombát a redőkben, vékony és büdös székletet (vékony a megduzzadt belek miatt és büdös mert tovább ragad bent mint kéne), candidás hüvelyfolyást és érszűkületi panaszokat a kezdeti cukorbetegség miatt.
És nem fogod elhinni, de ezzel kivételesen nem inzultálni akarok. De láttam a posztolóról képet 70 kilós korából, maga volt a sugárzó boldogság és elégedettség, báj. Itt csak egy szomorú jövőjű lányt látok.
Én pont ekkora voltam mint a posztoló ezen a képen amikor életmódot váltottam.
Őszintén, szívből kívánom, hogy neki is legyen ereje szembenézni magával és leküzdeni a démonait, amiket most az evéssel nyom el.

fat.acceptance 2014.08.05. 22:36:57

@Noisy Suzy: Te mekkora hülye vagy. :D 1: felsoroltak közül egyik sem igaz rám. 2: 70 kilósan váltam depresszióssá, mert az utolsó 10 kg sehogy se ment le, és olyan mániákusan akartam, hogy szó szerint belebetegedtem, majdnem anorexiás is lettem. Szóval az minden volt, csak boldogság nem. A képeken mindig mosolygok, a valóság esetenként más. Nem tudsz te semmit, olyan szűklátókörű vagy, hogy csodálom, hogy nem fulladsz bele. :)

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2014.08.05. 22:40:58

@fat.acceptance:
Sajnálom, hogy nem tudsz érdemben válaszolni.
Amúgy hogy hol is tartottunk egy éve: én 135-140 kilóról lementem 98-ra, te 98-ról felmentél 135-140-re. akkor ki a kiegyensúlyozottabb?
Persze nem verseny, de ha te ennyire jóban vagy magaddal mint ahogy írod, minek kell ennyi kaja?

fat.acceptance 2014.08.05. 22:46:43

@Noisy Suzy: Eléggé mellélőttél a számokkal. :DDD Egyébként sem tartozom neked magyarázattal, mellesleg nagyon is érdemben reagáltam. A diétázás tönkretett lelkileg, és majdnem fizikailag is. A mentális egészség az elsődleges, mert kihaélet a fizikaira. A health at every size nevű dolgot gyakorlom, futok rendszeresen, odafigyelek a kajára. Persze nem olyan mániákusan, hogy megint belebetegedjek. Ennyi. Igen, most vagyok a legharmonikusabb. "Ennyi"? Irod ezt úgy, hogy fogalmad sincs az életemről, vagy arról, mennyit ennék. Tudod, a hozzád hasonlóknak ez a fő jellemzője: a legapróbb látható "jel"(nek tűnő dolog) alapján itélnek, de közel sincsenek a valósághoz. Nem is lehetnél,mert nem ismersz, és buta is vagy, és szűklátókörű. Szóval, javaslom fogd be,mielőtt még nagyobb idiótát csinálsz magadból. :DD De ha nem, az se baj, de elég hosszú napom volt, szóval ezek után már csak röhögni vagyok hajlandó rajtad. :DDDD

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2014.08.05. 22:52:14

@fat.acceptance:
Igen, sokat olvastam erről a HAES hülyeségről. Mindig fel tudom kúrni rajta magam.
És ne haragudj, de nem hiszem el hogy rendszeresen futnál, vagy hogy ne zabálnád tele magad esténként szénhidráttal. Miért? Mert én is voltam ebben a cipőben, és pont így néztem ki a mélypontomon, amikor az egyetlen feszültség levezető a kaja volt.
Lebutázol és leszűklátókörűzöl pont engem, aki 100% tapasztalatból beszélek.
Egyébként abban igazad van, hogy lehet valaki kövér és egészséges, de csak egy darabig. Előbb utóbb megjelennek a betegségek, nyilván a fiatal szervezetnél mint a tied, később. Adja az ég hogy az előtt ébredj fel, hogy túl késő legyen.
A mentális egészségről meg: ép testben ép lélek.
süti beállítások módosítása