fat.acceptance 2013.07.13. 22:17

megbámulni

Megbámulni másokat nem szép dolog...

Régen lesütöttem a szemem és el akartam süllyedni szégyenemben, ha ilyen történt. 

Tegnapelőtt pedig egyenesen a bunkó lény szemébe néztem, elővettem a lehető leglenézőbb arcomat, majd pár másodperc múlva színpadiasan, a hajamat hátracsapva elfordultam és felemelt fejjel továbbhaladtam. 


Remélem, sok sikeres visszatámadásban lesz még részem (azaz leszek rá képes).

Ennek örömére a szabályzatomat visszavonom. Ha nem tetszik a hozzászólásod, figyelmen kívül hagyom, vagy visszaszólok. Kellett hozzá idő, de úgy érzem, most már elbírok velük. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://embracethefat.blog.hu/api/trackback/id/tr345403620

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Elhízás 2013.07.20. 15:31:18

A kövérek állítólag ugyanolyan emberek, mint mi, normálisak. Ugyanúgy örülnek, bánkódnak, félnek, remélnek, szeretnek... Sőt, sokak szerint kedvesebbek, megértőbbek is nálunk, egyszóval joviális figurák, egészen addig, míg el nem pusztulnak valamiféle ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Zs. 2013.07.14. 07:45:53

Ne nézd le, hanem mosolyogj vissza rá. Lássa, hogy nem, te nem olyan vagy, mint amilyennek hitt. Sokkal könnyebb az élet, ha tényleg leszarod, hogy mit gondol, és dafke nem felelsz meg neki :)

siskalaszlo · http://vulgarian.blog.hu 2013.07.14. 08:04:30

Sztem, jobb jobb amit csinált, nem kell megjátszani a mosolygást. Csak őszintén ;)

.Zs. 2013.07.14. 10:45:07

nem kell megjátszani :) ha kiröhögöd, hogy mekkora hülye, az is igazi :)

fat.acceptance 2013.07.14. 10:53:29

Nyugi, megvolt a mosoly is! :D Színpadias hajrázáshoz dívás mosoly is dukál. :D

brékommandó 2013.07.23. 09:32:34

Szia!
Nem írod, hogy miért bámultak meg, gondolom, tetszettél az illetőnek.
Én is megnézem a nőket az utcán, azt hittem ez normális dolog.
Ezért már "bunkó lény" vagyok?

fat.acceptance 2013.07.23. 09:35:53

@brékommandó: az ilyen bamulasra nyilvan nem akadok ki. fintorgott, egyebkent a labam miatt.

brékommandó 2013.07.23. 10:51:26

@fat.acceptance:
Nos, ebben az esetben megértelek, és sajnálom a dolgot.

(A kigondoltam blogon meg ne húzd fel magad, az egy, - egyébként zseniális - trollblog, ahol nem a látogatók, hanem a posztok és ők maguk a trollok. :-)
Tény, hogy te most, - bizonyára a témával szembeni érzékenységed okán, - nem veszed a lapot, de az összes írásuk poén, irónia.)

fat.acceptance 2013.07.23. 10:55:17

@brékommandó: ebben remenykedtem :D azert nem vagtam, h ironia, mert dragon elotte kommentelt ide
süti beállítások módosítása