Mert az emberséget nem kilogrammban vagy fontban mérik.

Mert én sem szeretném, hogy azonosítsanak másokkal, akik vékonyak, mindössze azért, mert vékony a testalkatom, holott ez nem tesz jobb vagy rosszabb emberré.

Mert tudom, milyen érzés barátok nélkül tengődni, és követelem az élettől, hogy minden barátom egyenrangú, azonos esélyű és azonosan tisztelt játékos legyen benne, amíg tettei etika és morál terén ezt nem befolyásolják.

Mert arra neveltek, hogy sose gúnyoljak, bántsak vagy ítéljek meg mást fizikai körülményei miatt, és én is erre fogom nevelni a gyermekeimet.

Mert ha vannak is bennem előítéletek, minden erőmmel igyekszem megszabadulni tőlük és eszem ágában sincs büszkélkedni velük.

Mert tudom, milyen másnak lenni és elhinni, hogy fizikai vagy biológiai okok miatt kevesebbet érek, mint a környezetem jelentős része, és azt is tudom, hogy nem mindenki ér el arra a pontra, hogy felfogja, ez mekkora átverés. Én eljutottam idáig, és megvetem azokat, akiknek akár csak megfordul a fejében, hogy mások útjába álljanak.

Mert képes vagyok a szeretetre.

Mert ember vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://embracethefat.blog.hu/api/trackback/id/tr855646765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.11.21. 08:56:25

csupán jóravalófiatalember zseniális hozzászólását tudom idézni, azt hiszem az eddigi legbölcsebb hozzászólás volt a blog történetében. szinte mindent összefoglal:

"...Az itt hozzászólók közül senki sem a kövéreket "nézi le", hanem arra próbál érveket hozni, hogy a túlsúly elleni küzdelem az egyén érdeke, a társadalmi elvárás csak másodlagos. Rossz és hamis válasz erre az, hogy a világra vetítjük és azt ostorozzuk a kirekesztettség miatt, mint valami zsírpárti gerilla.
Nyilván csábító, hogy a saját blogotokon végre nektek lehet igazatok, tiétek lehet az utolsó szó és a végkövetkeztetés, itt ti lehettek lekezelőek és kiokatóak, de ez terápiának gyenge, csak bebetonozza az álláspontotokat és méginkább elszigetel. A saját hozzáállásunk időnkénti felülvizsgálata a "felnőtt attitűd" a szememben, nem a szabatos mondatokban másokat leckéztető, önmagasztaló hegyibeszéd."

Marciellino 2013.11.21. 13:48:53

@PeterSchöffer: A zseniális kommentre azóta válaszoltam.

fat.acceptance 2013.11.22. 14:44:31

@Marciellino: hat hozzafuznek meg ehhez a bejegyzeshez valamit... ha lenne mit. :DD ugy tokeletes, ahogy van. az embereknek az ajtora kene ragasztani es minden nap elolvasni, addig, amig nem fogjak fel.

fat.acceptance 2013.11.22. 15:18:55

@PeterSchöffer: ja, osszefoglalja, hogy milyen szemellenzos ostobak vagytok. :)

2013.11.23. 09:35:06

@fat.acceptance: csak egy kérdésem lenne, mert itten az alapok számomra nincsenek lefektetve. függetlenül attól hogy valaki kövér e vagy sem (mert én nem ez alapján minősítek egy mert), szóval a szélsőséges toleranciától és a mérhetetlen előítéletektől függetlenül, magyarán mindentől függetlenül stb stb szerinted a túlsúly az nem egészségtelen? akárcsak az anorexia?

fat.acceptance 2013.11.23. 09:43:13

@PeterSchöffer: nem. onmagaban nem lesz valako egeszsegtelen azert, mert kover. makk egeszseges vagyok, funkcionalok az eletben stb. az anorexia egeszen mas... nem azert, mert az vekony. hanem azert ugy nehez funkcionalni. es annak tunetei vannak. hajhullas, ajulas stb. tarsul melle. a koverseg lehet rizikofaktota bizonyos dolgoknak. mint mondjuk a dohanyzas. de nem jelent egyet a betegseggel, ahogy egy szal cigi utan nem lesz valaki tudorakos se.

2013.11.23. 09:51:13

@fat.acceptance: nos igen, de sok szál cigi után sem leszel feltétlenül rákos csak nő a rizikófaktor. akárcsak egy túlsúlyos embernél is hiszen az emberi test alapvetően nem a plusszkilókra lett kitalálva nem igaz? nem is beszélve a hosszú évek alatt kialakuló térd és egyéb fájdalmak. azért mert fiatalon még nem jelentkeznek tünetek, az nem igaz a hosszú távra.

fat.acceptance 2013.11.23. 09:56:27

@PeterSchöffer: ja, viszont ez egy olyan tema, amihez az egyenen kivul nincs koze senkinek. csak akit o maga bevon a kerdesbe. es amugy is alsagos. senkit nem erdekel ez valojaban... marmint, egy idegent. nem azert, de senkinek nincs joga beleszolni a masik eletebe ilyen durva szinten. kurvara senkinek semmi koze hozza.

fat.acceptance 2013.11.23. 09:58:52

@PeterSchöffer: m.xojane.com/issues/whats-wrong-fat-shaming

fat.acceptance 2013.11.23. 10:01:04

@PeterSchöffer: na, valojaban ezt kerestem. :) red3blog.tumblr.com/post/58002197595/it-always-comes-back-to-this-for-fat-shamers-they

2013.11.23. 10:29:07

@fat.acceptance: ezt nem igazán értem... ha elfogadod hogy alapvetően a túlsúly akárhogy is de minimum hosszú távon egészségtelen ráadásul evolúciós szempontból baromira nem kifizetődő, akkor nem gondolod hogy szélmalomharc ezt az egyén stb kérdésének beállítani? függetlenül ideológiáktól és vallástól (mer az itt egy kényes téma) evolúciós szempontból a túlsúly egy abszolút negativ dolog az emberek szemében. és az is fog maradni nem azért mert az emberek rosszak.

fat.acceptance 2013.11.23. 10:35:49

@PeterSchöffer: nem, nem fogadtam el ilyesmit. rizikofaktor LEHET. nem alapvetoen egeszsegtelen es nem is biztos, hogy valaha az lesz. es igen, az egyen kerdese. ne erolkodj. olvasd el, amiket linkeltem.

2013.11.23. 10:52:53

@fat.acceptance: erőlködés?? :) kíváncsi lennék hogy hogyan futnál el egy oroszlán elől, vagy hogyan gyüjtőgetnéd naphosszat a magvakat, vagy kertészkednél egész nap, hogy elég kajával tudd ellátni a tested. nem te inkább nasizol meg tévézgetsz. ezért is tartják evolúciós betegségnek.

amúgy hihetetlen arrogáns, és beszűkült módon zászlódra tűzöd a toleranciát és az ezzel járó napjaink divatos szlogenjeit, de közben kíváncsi lennék mennyi empátiát tanúsítasz az afrikai éhező milliók irányába amikor egy családnak való kajamennyiséget gyömöszölsz magadba??? ráadásul bevallottan kajamán vagy nem is értem, hogy merészelsz hamis illúziókba ringatni magad amikor ön és közpusztító vagy.

fat.acceptance 2013.11.23. 11:03:01

@PeterSchöffer: erdekes, hogy te beszelsz arroganciarol.az egyen etkezesi szokasai szinten nem masok ugye. latom, beduhodtel.semmi gond, olvasd el, amiket belinkeltem.:)

2013.11.23. 11:05:17

@fat.acceptance: te elolvasod amit írok vagy csak kimagozod?

2013.11.23. 11:08:42

az általad oly utált vallást (ami ugye mértékletességre tanit. mekkora ostobaság már nem? bezzeg a tolerancia...) után az evolúciót hozom fel érvként. szerintem már annyira görbe valóságot érzékelsz hogy az alaptételeket sem fogadod el. attól hogy sikerül majd egy páncélt felöltened amiről leperegnek a sértések, azzal a valódi problémát is csak elrejted.

fat.acceptance 2013.11.23. 11:09:26

@PeterSchöffer: ezt megint csak te kerdezed? :D mivel ertelmesen keptelen vagy felfogni barmit, amit irok, nem eroltetem magam.vagdalkozasra meg minek valaszoljak? a linkekre egy szot nem irtal. innentol kezdve nem tekintelek ertelmes es lenyegi vitapartnernek. frocsogj, ha kedved tartja, de nem erint meg.

2013.11.23. 11:09:41

bedühödés tényeket leírni? :)

fat.acceptance 2013.11.23. 11:10:35

@PeterSchöffer: nem utalom a vallast.hol lattal ilyet? az egyhazzal mas a helyzet, de alapvetoen nincs bajom vele.

fat.acceptance 2013.11.23. 11:11:55

@PeterSchöffer: tenyek? rohognom kell. szemelyeskedve frocsogsz, es nem igaz, amiket irsz. :)

2013.11.23. 11:17:57

@fat.acceptance:
na elolvastam, van benne igazság, tessék:

www.webbeteg.hu/cikkek/elhizas/31/miert-kell-kezelni-az-elhizast

ne haragudj de bevallottan kajába menekülsz, nem? ez nem tény? hogy sokszor ha gáz van, vagy akármi akkor jó sokat eszel, nem? te mondtad, nem fröcsögök.

a vallás mértékletességre tanít (az általad vázolt "sötét" középkor sosem volt sötét,küldök linket ha érdekel) sokkal egészségesebb természetközelibb életet folytatak mnt napjainkban. a vallás mértékletességre tanít (nem csak a keresztény szinte mindegyik)

evolúciós szempontból hogyan menekülne/rohanna/vadászna/gyűjtögetne naphosszat egy túlsúylos ember? ez nem ténykérdés?

hol van itt fröcsögés??

2013.11.23. 11:33:33

csak vitaszerűen, nem fröcsögve de egy túlsúlyos emberi két alapvető világnézeti hozzáálláson "bukik" meg. ezek után a nyugati civilizációban sosem lesz úgymond elfogadott az elhízás.

ha ezekhez hozzávesszük a globális problémákat és a hozzáfűződő attitüdőket akkor ismételten elbuknak hiszen pl elég ellentmondásos lenne egy túlsúlyos emberrel reklámozni az afrikai éhezőkért alapítványt.

ebből a háromból levezetve két útja marad (sajnálatosan) egy túlsúlyos embernek: vagy alkalmazkodik vagy nem. (leszámítva a genetikai problémákat) alapvetően sokkal könnyebb nem alkalmazkodni. ehhez már csak hozzáköritenek valamilyen ideológiát (pl toleranica stb) és máris, azonnal joga van kiállna magáért.

függetlenül attól hogy ezt a magatartást mi ketten hogyan értékeljük, az emberek, a tömegek, a társadalom, a civilizáció nem fogja megtűrni hiszen szembe megy a fent felsorolt érvekkel. ezért véleményem szerint szélmalomharc. és (gondolom már megtetted) egy értelmes, nyílt embernek azon is el kell gondolkoznia hogy nem kéne e átgondolnia a saját nézeteit ha ennyire radikális (most függetlenül az egyéntől csupán a túlsúly mint társadalmi jelenség).

fat.acceptance 2013.11.23. 12:01:27

@PeterSchöffer: Szóval.

Az étkezési szokások egy dolog. Mellesleg nem csak megélt, hanem küzdött-leküzdött függőség is létezik. Attól még az ember függő, hogy éppen "tiszta".

Vallás alapján embereket elítélni gusztustalan. A saját szűklátókörűségét vetíti az egyén a vallásra, azt használja fel a szimpla diszkrimináció legitimálására. Ez minden téren elfogadhatatlan, a vallás amúgy sem hat meg, nem vagyok vallásos, nem érint.

Az evolúciós fejtegetésed egyszerűen röhejes. Nem élünk a paleolit-neolit korban, így teljesen értelmetlen a kérdés.

Tök mindegy, felhozhatsz bármilyen globális/vallási/evolúciós ideológiát, azt semmi nem teszi elfogadhatóvá, hogy másokat a külsejük és bizonyos szokásaik alapján megítéljünk, elítéljünk. rá lehet ezt fogni bármire, lehet akárminek az égisze alatt tenni: attól még NEM lesz elfogadható. Egyszerűen nincs és nem is lesz elfogadható érv arra, hogy miért kell az emberekkel egyenlőtlenül bánni.

Egy értelmes, nyílt ember kiáll az ideológiája mellett, ha az emberséges. Az enyém az. Persze, átgondolhatom én. Elég rég szennyezed a blogom, és írtak még hozzád hasonlók. Szerinted nem volt lehetőségem elgondolkodni azokon, amit írtál? És nem mondták még mások? Talán a hozzád hasonlóknak kéne megtanulnia gondolkodni.

Kirekesztés, diszkrimináció, előítéletek, egyenlőtlenség. Ezek azok, amiket semmilyen hangzatos és ósdi ideológiával nem lehet elfogadhatóvá tenni. Legyen az vallás, globális kutyafasza, evolúció.

2013.11.23. 12:45:49

@fat.acceptance:
hiába próbálod az egész mondandómat kiélezni a diszkriminációra, meg intoleranciára.
nem tudod globálisan vizsgálni ezt a kérdést. azért mert 50-70 éve nem kell sokat mozognunk (hanem elég beslattyogni a munkaelyre és 8 óráig egy heyben ülni) az nem azt jelenti hogy ez a normális. hiszen előtti 100.000 évig nem erre volt kitalálva a testünk.

szennyezem a blogod? próbálok választ találni közösen, veled hogy miért elfogadhatatlan a társadalomnak a túlsúly. nem nekem, nekik! mindig személyeskedéssé zülleszted a párbeszédet és fröcsögve nekem ugrassz csak jónéhány gondolatmenet után vagy képes elfogadni hogy sokkal jobban érdekel engem is ez a kérdés minthogy pusztán trollkodjak.

oké hogy nem változtatod meg a gondolkodásmódodat, de legalább felejtsd már el ezt a vallási diszkrimináció szöveget. a mértékletesség mindenre kiterjed nem csak a zabálásra.

És miért nem fogod fel hogy nem az én érveim az elgogadhatatlan hanem a túlsúly az???

és a francért nem tudsz mit kezdeni azzal a kérdéssel hogy telezabálod magad a másik meg éhen hal? ezzel mit kezd a nagy lelkiismereted, toleranciád? ha kicsit is sem a személyes indíték vezényelne akkor felfoghatnád hogy nem a múltbeli elméletekért hanem pont a jövőre alapozva kéne elfelejtenünk a túlsúlyt, hiszen pont neked kéne toleránsá válnod azálrtal hogy engedsz az éhezőnek a kurvasok kajából amit megeszel. na tessék látod enynire kiforgatható ez a nagy toleranciára épülő ideológia. mindent lehet relaizivázli. étkezési szokások meg mellébeszélés az megy, de amikor a velejébe kéne nézni akkor mindig arrébb lökdösöd a tényeket.

2013.11.23. 12:47:36

(mármint elfogadhatatlan a társadalom szemszögéből az előbbi irásomba kifejtettem. az hogy te nem fogadod el az egy dolog, de a többi millió így gondolkozik ez tény)

fat.acceptance 2013.11.23. 12:49:49

@PeterSchöffer: Attól nem lesz több étel több ezer kilométerre tőlem, hogy én ennyit, vagy annyit eszek. Amíg a mi boltjainkba kerül valami, mindegy, hogy én veszem meg, vagy egy vékony ember. Istenem, olyan fájdalmas az ostobaságod. :D

Elfogadhatatlan, már akinek. Neked az, te mondod, ne húzd rá másokra. Higgadj le.

fat.acceptance 2013.11.23. 12:51:23

@PeterSchöffer: És nem tény. Ismersz te több millió embert, te nagyon sötét? Majd akkor állapíts meg tényeket. A saját ismeretségi körödből tudsz maximum, de az alig hiszem, hogy több millió ember lenne. Ha pedig ez alapján döntenénk, én azt mondanám, hogy senki nem ítéli el a kövérséget. Ugyanis az én ismerőseim, barátaim, családom ilyen. De hát ez sem lenne igaz. Szóval az sem igaz, hogy mindenki elítéli. Az általánosítás az ostobák fegyvere.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.11.25. 18:34:04

Hagyd Péter, ezzel a nővel nem lehet beszélni.
Lefogadom hogy majd 10 év múlva feljelenti az orvosát diszkriminációért, mert az javasolni fogja hogy vágják le a cukorbeteg lábujjait.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.11.25. 18:39:27

@fat.acceptance:
Igen, a húsevő állatvédők is hasonló baromsággal szoktak példálozni, ki is röhögöm őket mindig.
Hogy attól hogy megeszem e az állatot, még levágják és boltba kerül.

Csak éppen ha mindenki visszafogná ezt a mértéktelen húsevést, a túlsúlyos emberek meg úgy általában a mértéktelen evést, akkor nem is kerülne ennyi a boltokba, mert csak az kerül a piacra, amire kereslet van.

Ha a világ fele lemondana a húsról, lenne elegendő hely és munkaerő arra, hogy a világ összes éhezőjét etessük.

Ennyire nem vagy toleráns Fáci? Hogy lemondj a hambiról az etióp gyerekekért?

fat.acceptance 2013.11.25. 18:46:35

@Noisy Suzy: 6 éve nem ettem hamburgert. :D Körülbelül ez az egyetlen dolog, amire érdemben megéri válaszolnom. Olyan bántóan ostoba vagy, hogy az valami hihetetlen... Na jó, mégis. "Ha a világ fele." Hát ezaz. Egymagam ehhez kevés vagyok. A világ fele sosem tenné meg ezt. ÉS akkor légy szíves ostorozz mindenkit, aki sokat eszik, tudod, vékonyak is vannak köztük.... Ostoba liba.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.11.25. 18:51:54

@fat.acceptance:
Ok, akkor nem hamburger, de pizza, fagyi, mit tudom én mitől nőttél meg.

A világ fele meg pont veled kezdődne, ha elég empatikus és toleráns lennél ahhoz, hogy segíts éhező fekete embertársaidon, és meghozz egy döntést az egészséged érdekében.

Amúgy fogok írni egy posztot arról, hogy a fat acceptance-esek miért káromkodnak annyit.

fat.acceptance 2013.11.25. 18:54:15

@Noisy Suzy: :DDDDDDDDDDDDDD Röhejes vagy. De folytasd csak, remekül szórakozom, és hát a sok tanulás mellett rámfér néha 1-1 nagy nevetés. Köszi. Azt is, hogy ilyen jelentős embernek tartasz.... igazán megható lenne, ha nem tőled jönne. Brrr. FA-ságom előtt is káromkodós voltam, de azért sok sikert a bejegyzéshez. :DDDD

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.11.25. 18:55:48

@fat.acceptance:
Azért ezt jó tudni, hogy a suttyóság nem méretfüggő :)

fat.acceptance 2013.11.25. 18:58:54

@Noisy Suzy: Mindig kövér voltam. Csak nem mindig voltam aktivista. :D Persze, ha lenne bármilyen mértékű képességed értő olvasás terén, ezt tudnád. :)

fat.acceptance 2013.11.25. 19:00:00

@Noisy Suzy: Egyébként lazán belezavarodsz a saját szavaidba is, amiket elvileg te szánsz sértésnek. Ebből is látszik, hogy agyad nulla. :DD De sebaj, élvezetes, ahogy megmutatod a képességeid!

fat.acceptance 2013.11.26. 09:37:01

@Noisy Suzy: Hogy akkor most súlyhoz köthető, vagy sem, ez csinálja, vagy az... :D Amúgy nem kell postot írnod róla, leírom a választ: az FA-sok azért káromkodnak, mert a magadfajta hülyékkel egy bizonyos szint után már nehéz. Mindenkinél eljön az, amikor betelik a pohár és az ostobaságokat kicsit indulatosabban kezeli. T.i. normális ember agyát egy idő után sokszor felbassza a mérhetetlen ostobaság...

2013.11.26. 14:00:06

Az mondjuk eleg gaz hogy ertelmes érveket próbálok felhozni hogy egyesek mert utaljak a követeket, vagy miért vekony nők vannak a cimlapokon és erre mérhetetlen frocsogest kapok. De tenyleg Akármit mond az ember semmi sem igaz, mindenki hülye aki máshogy vpndolkozi. Valami ilyesmi a liberalfasizmus nem? Szerintem egyébként annyira troll a blog hogy egyszeruen lehetetlen komoly venni, pedig az első bejegyzesekben meg tok erdekes párbeszédek voltak leszámítva a trollokat... De ahova e szerző vilqgnezete halad az mindent magába foglal a kompromisszumok, tolerancian stb kivul. Radasul ez a magyarázat hogy ő csak eg ember attol hogy kevesebet enne enm változna semmi az ehezokkel,kapcsolatban :):):):):):):)hat ez kész. Ez igen ez aztán a felvilágosult hozzáállás Bravo :):)

fat.acceptance 2013.11.27. 22:39:57

@PeterSchöffer: Arra értelmes érvek nincsenek, hogy valaki miért utál egy másik embert pusztán a külseje miatt. Lehet magyarázkodni, de ez se nem értelmes, se nem érv. Főleg nem elfogadható. Innentől kezdve... nehéz velük bármit is kezdeni.

Liberálfasizmus, röhög a májam. :DD

A kompromisszum nem azt jelenti, hogy megadom magam a kövérfóbiának és azt mondom, ó, hát persze, a kövérek utálata teljesen reális és elfogadható dolog!

Hidd el, elég sokszor diétáztam. Sőt, volt három év, amíg semmilyen "rossz szerhez" nem nyúltam. Képzeld el, egyszer sem hallottam, hogy Afrikában megszűnt volna az éhezés, rohamosan nő az étkeztetés és nem hal meg senki és visszafordult a globális felmelegedés és megoldódott a világ összes problémája és minden milyen szuper... Elég szánalmasan röhejes az, hogy majd az én étkezésemtől bármi változik. Hülyeség. Oltári nagy hülyeség. Akkor is tudnám, hogy az, ha nem tapasztaltam volna éveken keresztül. :D

Hát, pedig másféle étkezési szokás. Slussz passz. És szerinted egy kövér ember a többmilliót meg tudja változtatni? Ha én diétázok, hirtelen az összes kövér ember eltűnik? Ezt ugye te sem gondolod komolyan?

Az öngyilkosság nem bűncselekmény, wtf. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Öngyilkosságot segíteni igen, de maga az öngyilkosság nem az.

Persze, de a szociálisság nem abban nyilvánul meg, hogy mit eszünk. Hanem abban, hogy mit teszünk. Másokért. A trollkodás például nem szociális cselekvés, oszt mégis rohadtul élen jársz benne. :D

Nyilván utópia egy előítéletek nélküli társadalom, hozzáteszem: sajnos. DE attól még mindenkinek arra kell törekednie, hogy az előítéletek miatt mások élete ne legyen rosszabb, mások életminőségét ne zavarja. Ebben látszik az, hogy szociális lények vagyunk és segítenünk kell a másiknak. Ez annyit jelent, hogy érzékenyítem az embereket a kisebbségek felé. Hogy valakit ne rúghassanak ki a bőrszíne miatt például. Hogy a melegek is alapíthassanak családot. Ezzel sok százezer ember életminőségét lehetne javítani. Ezek valóban fontosak. De egyik cél sem érhető el azzal, ha én kevesebbet eszek. :D

Az étkezési szokás még mindig nem nonszensz, de mindegy. Te vagy értetlen, ezzel nem tudok mit kezdeni. :)

Te pedig kérlek mielőtt elküldöd a hozzászólásod, olvasd át és futtass le rajta egy helyesírás-ellenőrzést! Borzasztóan bántja a szemem a rengeteg gépelési és helyesírási hiba, amit vétesz...

fat.acceptance 2013.11.28. 08:40:53

@PeterSchöffer: Na jó, csak még annyit. Három év hosszú idő. Amikor három éven keresztül csak abonettet, felvágottat, esetleg tejfölt és túrót ettem... miért nem lett jobb a helyzet Afrikában? Miért nem csökkent rohamosan az éhezés? A boltokba kevesebb élelmiszer került?
Ezen időszakban de sokszor mostanában is, vékony barátaim többet fogyasztottak, mint én. Akkor ők is ugyanúgy mások vesztét okozzák? Vagy a sok kaja megvásárlása csak akkor világszintű borzalom, ha kövér ember veszi meg? Ha vékonyak veszik meg ugyanazt, akkor az már nem hat másokra?

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.11.28. 18:25:53

@fat.acceptance:
Ha Teczár Sz. heteró lenne, lehetnél a nője.

fat.acceptance 2013.11.28. 22:03:38

@Noisy Suzy: Hú, most aztán jól megmondtad. :DDDD
süti beállítások módosítása