fat.acceptance 2013.07.08. 14:02

a cél

Egy rövd bejegyzés azért, hogy tisztába tegyem, miért is indult ez a blog. Tehát, akik újonnan tévednek ide, ehhez mérten szóljanak hozzá a témához, ha lehet! 

Elsősorban a célom az lenne, hogy akik hasonló problémával küzdenek, lássák, hogy nincsenek egyedül. (Mert pl. ez nálam is probléma)
A célom az lenne, hogy hozzám hasonló emberekkel együtt, a történetünk kibeszélésével, megosztásával könnyítsünk a lelki terhen, és így majd eljutni ahhoz a ponthoz, amikor értékesnek tarthatjuk magunkat.
Lelkileg szeretnék rendbe jönni, mert anélkül a súlytartás nekem nem ment.

A bejegyzés trackback címe:

https://embracethefat.blog.hu/api/trackback/id/tr695396073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meow11 2013.07.08. 17:30:11

"Lelkileg szeretnék rendbe jönni, mert anélkül a súlytartás nekem nem ment."

nem fog menni amíg az önértékelésed rendbe nem teszed, ahhoz pedig le kell adnod a súlyból.

liamrosen.com/fitness.html - olvasd ezt a fat acceptance-oldalak helyett, több hasznod lesz majd benne.

fat.acceptance 2013.07.08. 17:50:15

Képzeld el, lefogytam 30 kilót és nem változott az önértékelésem, sőt, szinte rosszabb lett, ahogy erősködtem az utolsó öt kilóval. Te pedig hülyeségek írogatása előtt olvasd át kérlek amiket eddig írtam, köszi.

emzéperiksz 2013.07.08. 18:08:05

Valaminek át kellene billennie benned szerintem. Hasonló helyzetnek képzelem el, amikor leszoktam a bagóról. Napi 2-3 dobozzal szívtam a vége felé, de lettem csaknem 6 éve, és azóta semmit sem szívtam. A legnehezebb a nikotinéhség mellett az volt, hogy át kellett értékelnem magam: eddig egy bagós voltam, most meg egy ún. nemdohányzó lettem: másik társadalmi kategória. Mint amikor szingli lesz a párkapcsolatban lévő, vagy valami hasonló, új élet kezdődik. Szerintem sok leszokó félben lévő bagós azért szokik vissza, vagy lesz sikertelen a leszokása, mert sosem áll át az agya arra, hogy ő most már ún. nembagós.
Talán neked is így át kellene programoznod az agyad arra, hogy mostantól nem vagy kövér, más irányba megy az életed. De ez csak egy tipp.

mindenannyi 2013.07.08. 18:29:57

Hadd kérdezzek: segít neked az, ha mások idejönnek, és elmesélik a történetüket? (Hogyan, miért híztak el stb.) Segít neked felállni, szembenézni saját magaddal?

Ez kicsit nekem homályos, igaz, az én történetem ebből a szempontból más. Én kaptam egy jókora pofont az élettől magánéleti fronton (pasiügy, naná), és akkor döntöttem úgy, hogy elég volt, fogyni akarok akármi történik is. És igazából ez volt a döntő, hogy AKAROM. Pedig rohadtul nem voltam virágos jókedvemben, nem támogatott senki, iszonyúan be voltam fordulva akkor már évek óta (!), és egy jó pszichológus lazán, fél kézzel megírhatta volna belőlem a második diplomamunkáját. Csakhogy mindez nem számított egy fikarcnyit se, csak az az egy, hogy mindennél jobban akartam ezt a változást.

fat.acceptance 2013.07.08. 22:58:24

@mindenannyi: Ha nem segítene, miért indítottam volna el a blogot? Nem pillanatnyi elmezavar volt, nagyon hosszas gondolkodás előzte meg.... Szóval igen, segít.
süti beállítások módosítása