plakat1.jpg

"a kövér emberek
a kövér emberek gusztustalanok
a kövér emberek undorítóak
a kövér emberek lusták
a kövér emberek idegesítőek

Nem a súly húz le: a gyűlöletből adj le."

plakat2.jpg

"a kövér emberek nem
a kövér emberek nem fáznak
a kövér emberek nem éreznek semmit
a kövér emberek nem kapnak munkát
a kövér emberek nem érdemelnek szerelmet

Nem az érzékenység a téma. Hanem a tisztelet."

plakat3.jpg

"a kövér emberek n

a kövér emberek ne hordjanak csíkosat
a kövér emberek ne hordjanak farmert
a kövér emberek nagyon büdösek
a kövér emberek nem érdemelik meg, hogy éljenek

Csak mert elfogadott, még nem elfogadható."

plakat4.jpg
"a kövér emberek megérdemlik

a kövér emberek megérdemlik, hogy meghaljanak
a kövér emberek megérdemlik, hogy kinevessék őket
a kövér emberek megérdemlik, hogy megalázzák őket

Nem a nagy test tesz csúffá. Hanem a kevés emberség."

A különböző testalkatok utálata nagyon messzire visz a rossz úton. Mindenkire hatással van.

Amerikában készült kutatások alapján a 10 évesek 81%-a (NYOLCVANEGY!) retteg a kövérré válástól. Jobban félnek ettől, mint a háborútól, szüleik elvesztésétől, vagy attól, hogy rákosak lesznek.

Emiatt is lehet az, hogy egy másik kutatás kimutatta: a 9-10 évesek 40%-a már fogyókúrázott. A testkép szorosan összefügg az önbizalommal, az alacsony önbizalom, rossz önkép pedig könnyen vezethet étkezési zavarokhoz, fiatalkori nem biztonságos szexuális aktivitáshoz, kábítószerezéshez, depresszióhoz, öngyilkos gondolatokhoz.
Az étkezési zavarokkal küzdők 95%-a (!) a 12 és 25 éves korosztály közt oszlik el.

A nők körülbelül 91%-a elégedetlen a testével, összesen 4% mondaná azt nyíltan, hogy szépnek tartja magát.

Ezek után a kövérség elfogadása még mindig olyan ördögtől való dolog?

Ez a mozgalom arra törekszik, hogy ezek a számok ne legyenek ilyen brutálisak.

Arra is törekszik, hogy 10 évesen akarjon fogyókúrázni a média által gerjesztett elvárások miatt. Ez nem csak a kövérekről szól. Ez minden gyerekről, minden felnőttről szól. A nők 91%-a nyilván nem kövér.

Nem úgy születünk, hogy utálunk bizonyos testalkatokat, testméreteket. Ez tanulás útján válik a részünkké. Akár családi körben, akár a médián keresztül, esetleg az iskolában, kortársainktól látjuk ezt a viselkedést vagy válunk megalázás célpontjává. A nevetségessé válástól való félelem miatt rögzül az utálat már nagyon fiatal korban.

A fenti adatok tükrében jogosan állítom: a kövérfóbia igen veszélyes. (Értelmes embernek egyébként sem nehéz ezt átlátni.)

A média egy elérhetetlen képet tár elénk, megszabva, milyen is lenne az ideális nő/férfi. Majd elvárják, hogy megvegyük a rengeteg csodaszert, krémet, bogyót, kondibérletet azért, hogy mi is elfogadhatóak legyünk. Mert ugyebár minden siker titka, hogy az ember beleessen az elfogadható kategóriába - hazudja meggyőzően a média. Mivel elég sok ember számára ez az ideál elérhetetlen, a bukás-érzet a következő lépés. A média azonban továbbra is ontja magából ezt az elvárást. Akik hajlamosak arra, hogy az ilyen impulzusoknak engedjenek, azokat sajnos hatalmas veszély fenyegeti.

A sorozatos sikertelenség előbb-utóbb depresszióhoz, az öngyilkosság megfontolásához és egyéb borzalmakhoz vezethet.

És lássuk be, igen riasztó, amikor a Google kereső a fent látható, olvasható találatokat javasolja.

Elkeserítő, hogy a kövéreket utálni, megalázni, közröhej tárgyává tenni, diszkriminálni mennyire elfogadható. Miért könnyebb az emberiségnek elfogadni mások ruhaméretéért való utálatát és megszégyenítését, mint magát az embert, aki az adott ruhamérettel rendelkezik?

Egy ember alakja egyedül őrá tartozik. Teljes mértékben a magánügye.

Mégis ma az egyik legszélesebb körben támogatott kirekesztés a kövérek ellen irányul. Az egyenesen elképesztő és undorító, ha valaki kiáll mellettük. Aki esetleg még - fúúúú, ilyen is van! - szereti is ezt a típust, hát az egy utolsó, abnormális perverz. Pedig ez az eset sem más, mint az, hogy míg valaki 50 kilós nőkre bukik, mást a 70 kiló hoz lázba. Akkor 100 kilósat szeretni is ugyanilyen egyszerű különbség. Kivéve, hogy az első kettőt elfogadják, a harmadik variáció pedig valamely furcsa, logikát nem látott elv mentén már abnormális.

Fel lehet sorolni akár orvosi, akár morális, akár vallási érveket annak megalapozására, hogy miért elfogadható másokat a súlya alapján megítélni, elítélni. De ezek mind üres magyarázkodások. Nincs elfogadható magyarázat arra, hogy másokat a méretük, súlyuk miatt kirekesztenek és megaláznak, rontva ezzel életminőségüket, holott az illető testalkata (vagy hogy mi tetszik neki) egyáltalán nem tartozik rájuk.

A kövér embereknek igenis joguk van kövér testben létezni, függetlenül attól, hogyan lettek kövérek, mit is jelent pontosan kövérnek lenni, le tudnának-e fogyni, vagy sem. Ilyen egyszerű. Mindenkinek joga van ahhoz, hogy megszégyenülés, megaláztatás, kirekesztettség nélkül, békében élhesse az életét!

Amíg ezt nem képes megérteni a világ, addig az elfogadás nem nyerhet teret. Azonban amíg az emberek nem fogadják el mások testalkatát - és a tényt, hogy az magánszférába tartozó kérdés - nos, addig ugyanígy rengeteg lesz az étkezési zavarral küzdő fiatal (gyerek!), depressziós felnőtt, a sort pedig még lehetne folytatni.

A kövérség elfogadására azért van szükség, hogy kiszorítsuk társadalmunkból a testalkaton alapuló előítéleteket. Azért, hogy ezáltal a lányaink, fiaink majd egészségesebbek és mentálisan stabilak lehessenek, s megfelelő életminőségre tehessenek szert. Emberileg ez legalább olyan fontos kötelesség, mint a szexuális kisebbségekkel és etnikai kisebbségekkel szembeni előítéletek porrá zúzása.

Amíg előítélet, megszégyenítés uralja társadalmunkat, nem léphetünk előre.

Le a megbélyegzéssel!

A bejegyzés trackback címe:

https://embracethefat.blog.hu/api/trackback/id/tr885679414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.08. 11:17:24

Igazán kiváló írás, igényesen és stílusosan megfogalmazott és megszerkesztett munka, amihez csak gratulálni tudok!
A legjobban az tetszik, hogy nem érzelmi alapon, hanem objektíven, tudományos alapon közelítetted meg a témát.

Mivel látom hogy alaposan utána néztél a dolognak, több tanulmányt is elolvastál az USA lakosainak mentálhigiénés és étkezési kultúrájáról, remélem nem bánod, ha felteszek néhány kérdést, és ha lesz időd válaszolsz rájuk, hogy teljesebb képet kaphassak a posztodban felvetett problémákról.

Azt írod, az amerikai 9-10 évesek 40% fogyókúrázott már. Elárulnád, hogy erről a gyerekek maguk nyilatkoztak, vagy a szüleiket kérdezték meg?
Mely államokban és milyen etnikai csoportok közt készült a felmérés?

Azt írod: "Az étkezési zavarokkal küzdők 95%-a (!) a 12 és 25 éves korosztály közt oszlik el." és hogy a FA-nek az a célja, hogy ez a szám ne legyen ilyen brutálisan magas.
Milyen étkezési zavarokra utal a tanulmány? Hiszen tudjuk, hogy az anorexia a túlevéssel és a 2-es típusú cukorbetegséggel szemben elenyésző arányban fordul elő.
A cukor és szénhidrátfüggőségben szenvedő 12-25 évesek étkezési problémáin mégis hogyan, milyen módszerekkel tud a Fat Acceptance segíteni?

Az írásodban többször említed a gyerekeket.
Véleményed szerint mi a hasznosabb? A gyerekeknek azt tanítani, hogy minden testméret egészséges és szép, vagy azt hogy kerüljék a magas zsír és cukortartalmú ételeket, mert az nem tesz jót az egészségüknek?

fat.acceptance 2013.12.10. 11:16:50

@Noisy Suzy: Olyan módon, hogy nem kergeti őket még mélyebb depresszióba, ezáltal nem erősít rá a függőségre. Az ellenséges környezet, állandó elutasítás csak mélyíti a depressziót, ami pedig egyenesen hozza magával a függőség erősödését.

Egyebek mellett, itt nem egészségpolitikai kérdésekről van szó, de ha már megkérdezted....

Szerintem azt senki nem vitatja, hogy fontos egészséges életmódra nevelni. DE! Ezt ma álságosan teszik.
Azt kéne hangoztatni, hogy egyél egészséges kajákat és mozogj sokat... azért, hogy EGÉSZSÉGES legyél. Ehhez képest ma az van, hogy csináld ezeket, azért, hogy NE legyél KÖVÉR. Elég nagy a különbség a kettő közt. Míg előbbiben mindenki egyetért, utóbbi már bizonyos csoportot támad és degradál, mely csoport egyébként is állandó támadásnak van kitéve, mely csoport emiatt még nehezebben tud kiszabadulni az ördögi körből, pont azok miatt, akik támadják őket.... szóval nagyon nem jó a jelenlegi módszer. Nem testalkatok ellen kellene uszítani. Mert aki vékony, annak nem áldásosabb egészségesen étkeznie és sokat mozognia? Ismerek olyat, aki nem teszi, és mégsincs 50 kiló fölött. Neki soha nem árthat majd a mekiskaja és mozgásszegény életmód? Ha azt gondoljátok, hogy nem... akkor ebben nincsen semmi konzekvencia, és tényleg látszik, hogy az egész egyedül a kövérek elleni hadjárat része, és semmi köze nincs az egészséghez. Csak ahhoz, hogy a kövérek legyenek minél elkeseredettebbek, hogy annál több fogyiszert, kondibérletet, egyéb lószart megvegyenek. Ezért fogott össze elég sok ágatat... Ha nem ezért lenne, akkor nem a kövérséget támadnák, hanem szimplán az egészséges kaja+mozgás MELLETT kardoskodnának.
Kell ez. Kell ezt mondani, neveljük erre a gyerekeinket. De ne utálatra. Ne mások testének elítélésére. Ez tiszteletről szól. sőt, meg lehet említeni biológia/egészségtan órákon azt is, hogy a kövérségnek milyen kockázati tényezői LEHETNEK. Kell a tájékoztatás. De az, hogy összességében annyiról szól az egész, hogy ne legyél dagadt, mert az egyenlő ezzel meg azzal - ez erős ferdítés. És mint mondtam, köze nincs az egészségességhez.

Szóval, neveljük gyerekeinekt arra, hogy egyenek egészségesen, és mozogjanak. Ahogy arra is, hogy ne ítéljenek el másokat a fizikai állapotuk, súlyuk miatt, mert fogalmuk sem lehet arról, hogy az illető miért olyan, mi a háttere, mi történt vele élete során. A gyerek foglalkozzon magával, csinálja azt, ami neki örömöt ad, ehhez a szülő adjon egy olyan határvonalat,ahol a gyerek élvezheti is az ételeket, de egészségességére figyeljen oda! Úgy, hogy másokat is tiszteljen. Ez az egész elég logikus, egyszerű, és hát nem tudom,miért olyan nehéz sokaknak megérteni....

cxc 2013.12.14. 11:26:37

Minden a profitról szól. Pár évtizeddel ezelőtt a dohánylobbi vezetői eskű alatt tanúskodtak arról, hogy a cigaretta nem addiktív szer sőtt bizonygatták, hogy nem káros. A 21 század elején az élelmiszerlobbi azt nyomatja, hogy nem leszel feltétlenül beteg ha elhízott vagy fogadd el magad. A választás lehetősége viszont mindenki számára adott :) Mindenki a saját életét éli így tegye azt ami számára megfelelelő.

fat.acceptance 2013.12.14. 12:01:22

@cxc: elelmiszerlobbi, my ass....
nos, ez csak teny. tenyleg nem tuti, hogy beteg lesz valaki a koversegtol. ahogy az sem tuti, hogy borrakos a szolariumtol, tudorakos a cigitol, alkesz egy tulzo bulifogyasztastol. mindben benne van, hogy lehet(!), hogy rosszra fordul, de onmagaban nem jelent egyet a betegseggel.

Q-in-Law 2013.12.14. 21:57:49

Te járnál kövér sráccal?

fat.acceptance 2013.12.15. 00:17:43

@Q-in-Law: ez a kerdes teljes mertekben irrelevans. nem szamit, hogy igen vagy nem a valaszom. az emberek irant nem aszerint viseltetek tisztelettel, hogy jarnek-e vele vagy sem. nem nagyon lennenek barataim :DD szoval ez egy meroben ertelmetlen kerdes.

Q-in-Law 2013.12.15. 12:02:12

@fat.acceptance: azért nem irreleváns, mert ha neked sem tetszik férfiban a kövérség, akkor miért várod el másoktól, hogy tetsszen ugyanez nőben? Nem nekem kell válaszolnod, hanem magadnak.

fat.acceptance 2013.12.15. 12:07:10

@Q-in-Law: Nos de, irreleváns. Jóhiszeműen megelőlegezem, hogy tudatlanságból írod, amit írtál. Ajánlom, hogy próbálj keresni akár csak egy olyan mondatot, amikor azt mondtam, hogy a kövérséget vonzónak kell találni! EGYET SEM fogsz találni, ugyanis ilyet soha nem mondtam és nem is fogok. A vonzódás kérdése cakkumpakk nem tartozik ide. Nem a vonzalmát kell senkinek megváltoztatnia. Te csak azt fogadod el, aki iránt vonzódsz? Akkor gondolom a szüleidet és a barátaid nagy részét utálod, vagy legalábbis nem fogadod el őket, mivel nem vonzódsz hozzájuk... Én csak a te logikád alapján feltételezem, hogy így érzel.

Q-in-Law 2013.12.15. 13:31:19

@fat.acceptance: de elvárod a párodtól, hogy sportos és vékony legyen. Viszont, ha valaki ilyet vár el tőled, akkor felháborodsz. Világos.

(Én nem vagyok ún. polkorrekt ember, de ez most irreleváns)

fat.acceptance 2013.12.15. 13:38:02

@Q-in-Law: Nem várok el senkitől semmit. A vonzalom nem elvárás kérdése, az van, nem lehet megváltoztatni. Igen, felháborodok ha valaki ezt várja el tőlem, ugyanis ha neki a vékony lányok tetszenek, akkor keressen vékony lányt. Van bőven az is. Ennyi. Nem másokat kell megváltoztatni, hanem olyat keresni, aki alapból vonz.

De te lényegében SEMMIT nem fogtál fel abból amit írtam. Egyáltalán nem ilyen kérdésekről szól a blog, a vonzalom I-R-R-E-L-E-V-Á-N-S. Attól még lehet valakit emberként kezelni, kedvesen viselkedni vele, nem lenézni, undorítónak tartani, hogy direkte nem vonzódom hozzá. Rengeteg ember van, akihez nem vonzódom, de szeretem őket, tisztelem őket, nem nézem le őket, és nem keserítem meg az életüket. A vonzalom nem releváns akkor, amikor társadalmi kérdésekről van szó. Nem válaszoltál a kérdéseimre: utálod a barátaid, és az egész családod? Vagy csak ilyen fura szerzet vagy, és simán dugnál anyáddal és apáddal is?

Q-in-Law 2013.12.15. 13:45:45

@fat.acceptance: úgy érzem talált a dolog, mert a személyemet kezdted támadni. Hiába, a kövér nők mindig agresszívek.

Amennyi energiát fektetsz ebbe a blogba, azzal az erővel odafigyelhetnél a táplálkozásra és sportolhatnál is. Hosszú távon jobban megéri.

fat.acceptance 2013.12.15. 13:48:15

@Q-in-Law: Haha. Fogd már fel, hogy tök mindegy, nekem ki jön be, vagy ki nem jön be. Te vonzalom alapján ítélsz meg másokat? Ha valaki nem jön be neked, akkor az illető már szar ember? Úristen, ennyire sötét nem lehetsz. EGYETLEN dologra sem reagáltál, amit írtam, egyetlen érvre sem. Ezek után ne csodálkozz, ha úgy írok, ahogy... Talán meg kéne próbálnod értelmezni az érveket, és akkor nem így írnék. Szóval. Olvasd el újra amiket írtam, és válaszolj, ha akarsz bármit is itt. De úgy érzem, csak egy ostoba troll vagy. :)

fat.acceptance 2013.12.15. 13:49:02

@Q-in-Law: De bocsi, nem is tudom, mit várjak olyantól, aki a szüleivel dugna... igaz is.

Q-in-Law 2013.12.15. 13:52:23

@fat.acceptance: na, a tolerancia bajnoka. Ennyit a hitelességedről.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.15. 15:06:30

@Q-in-Law:

:)

Olyan jó amikor nekem csak hátra kell dőlnöm.

fat.acceptance 2013.12.15. 15:40:40

@Noisy Suzy: nem lep meg, hogy te se ertesz egy mukkot sem. de rajta, hajra, probalj meg vitatkozni az erveimmel. ;) kezdd azzal, hogy megkeresed, hol irom, hogy mindenki tartsa szepnek a kovereket!

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.15. 16:34:37

@fat.acceptance:
Ebből a hozzászólásodból nem csak az mutatkozik meg, hogy egy ostoba, logikátlan, saját véleményét is kicsavaró hisztis hülye liba vagy, hanem az is hogy egy beteg lelkű állat.
Minimum bocsánatot kéne kérned a gusztustalan szavaidért és elhallgatnod mára.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.15. 16:44:16

@fat.acceptance:
"A vonzalom nem releváns akkor, amikor társadalmi kérdésekről van szó. Nem válaszoltál a kérdéseimre: utálod a barátaid, és az egész családod? Vagy csak ilyen fura szerzet vagy, és simán dugnál anyáddal és apáddal is?"

Azt már leírtam hogy mi a véleményem a kiemelt szöveg második feléről. Nem is tennék hozzá semmit, téged minősít.

Az első feléhez is csak annyit: milyen társadalmi kérdések? Ha ez halom kövér disznó képeket pakol fel magáról az internetre, az egy társadalmi mozgalom? Hogy érted azt, hogy a kövérség elfogadása társadalmi kérdés? Miért társadalmi, ha egyszer mellverve hirdeted, hogy a testalkatod csakis és kizárólag a te magánügyed, ami senkire nincs hatással.
Ha én azt mondom, hogy húst enni etikátlan, mert egy disznó felnevelésébe fektetett (pazarolt) gabonából jól lakna egy egész indiai falu, akkor lehülyézel. Az nem társadalmi kérdés. De az, hogy téged ledagadtoznak a strandon, az az.
Nonszensz.

fat.acceptance 2013.12.15. 21:58:11

@Noisy Suzy: Tudod, annak volt előzménye. Már vagy harmadszor kérdeztem meg, hogy utálja-e az anyját és az apját, mert ha a vonzalom az alapja az elfogadásnak, akkor vagy utálja őket, vagy dugna velük... tudod, ezt úgy hívják, hogy direkt sarkítás. Eszköz, módszer. És nem így kezdtem, de hát.... nem volt hajlandó válaszolni, akkor én eldöntöttem. Ha válaszolt volna, nem nekem kell kitalálnom. :) Ilyen egyszerű.

Társadalmi kérdés, bizony. Nem egy kövér emberről van szó, ugye... Nagyon sokakra hatással van a kövérség elleni hadjárat, ugyanúgy társadalmi kérdés ez, mint a feketék diszkriminációja, vagy az LMBTQI embereké. A testalkatom valóban az én ügyem, DE MIVEL mindenki jogának érzi, hogy beleszólhat, naná, hogy a kövérség ELÍTÉLÉSE társadalmi ügy. A saját kövérségem egyéni téma, de ha világméretű összeesküvés van ellene, az már talán nem teljesen magánügy. Ha nem lenne hadjárat, diszkrimináció, akkor nem lenne társadalmi ügy sem. Nem a kövérség teszi társadalmi üggyé, hanem az arra adott ellenséges reakciók!
És nem egyedül a strandon való ledagadtozásról van szó, sokkal többről szól ez, ha nem lenne ennyire átmosva az agyad, talán te is értenéd. Tudod, érted is küzdök. Soha nem leszel maradéktalanul vékony. Előbb-utóbb visszaugrik. Ilyen attitűddel más mód nincsen. És akkor megint csak egy undorító dagadéknak fognak látni, aki lusta és nincs akaratereje, ahogy most is annak látnak ismeretlenek. Ez most is igazságtalan, akkor is az lesz. Kár azokat támadnod, akik érted is küzdenek... meg akik mondjuk meg is értenék a nehézségeket. :) De hát ez is beletartozik az agymosásodba és a kényszeres megfelelési vágyadba.

fat.acceptance 2013.12.15. 22:00:21

@Noisy Suzy: Ja, mellesleg, nem lep meg, de még mindig nem másoltad be, hol várom el én mindenkitől, hogy tartsa szépnek a kövéreket! Érdekesmód elég sokan állították már ezt, de bizonyítékot, idézetet tőlem soha nem találtak. Nem is tudom miért... :)))

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.16. 21:42:49

@fat.acceptance:

Értem nem kell küzdened, köszönöm szépen, küzdök én magamért.

fat.acceptance 2013.12.16. 21:49:47

@Noisy Suzy: Hát, ha neked jó, hogy az alapján ítélnek meg, hogy dagadt vagy, tőlem...
Mellesleg érdemi részre megint nem sikerült reagálni. :)
Ja, a blogodhoz némi jó tanács: halál unalmas! Rosszabb, mint egy 15 éves kistini 10 évvel később szégyellt naplója. Valahogy igazán feldobhatnád, mert ezért kár foglalni a netes felületet... igaz, hogy a kategória elég telített (hehe), fogyókúrás blogból van hatvanezer, magazin hatszázezer, műsor megint ennyi, cikk megint ennyi... szóval tény, hogy egy ilyen lejárt, unalmas, semmilyen témában egyébként is nehéz újat alkotni... de neked még kategórián belül is sikerült nagyon a legalját elkapni. Vettél egy füzetet és ez egy bejegyzés. :DDDDDDDDDD Tényleg, érted mondom, dobd fel valahogy. Szavaztass embereket, hozz új dolgokat, vonj be másokat is, lehetne interaktívabb, mozgékonyabb (höhö). Meg fognak jelenni az olvasók is. :)

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.16. 22:12:14

@fat.acceptance:

Igen, sokan biztosan a súlyom alapján ítélnek meg. A barátaim, a családom, a munkatársaim, tehát akik ismernek viszont nem. A többi ember meg miért érdekeljen?

Köszönöm szépen hogy ilyen rendszeres olvasó vagy. Nos igen, a blogom elég személyes hangvételű, hiszen ez első sorban egy fogyás napló. Napi X látogatót ez azonban nem zavar, engem sem zavar, tehát nem értem mi a gond. Bizonyára magasabb lenne a látogatási szám ha tömegszámra pakolnám fel a képeket a lógó hasamról, ahogyan te is, de én nem gondolom hogy a magas oldalletöltés feltétlenül arányban lenne a tartalom minőségével.
Valamint feltételezhetően több időm lenne foglalkozni a dologgal, ha nem lenne munkám és levelezőn járnék okj jogi asszisztensi képzésre, de sajnos mivel elég elfoglalt vagyok, be kell érned ezzel.
Nekem jó, az olvasóimnak jó, ha neked nem tetszik, ne olvass :)

fat.acceptance 2013.12.16. 22:18:12

@Noisy Suzy: Csak egy tanács volt. A tartalom minősége? :DDDDDD Olyan szinten van, mint egy 15 éves fruskáé, mint mondtam. Talán a helyesírás jobb. :)

Ugyan már, én élvezem a blogodat. Olyan jókat szoktam röhögni. :D Talán majd egyszer észreveszed, hogy megalázod saját magad.... te is tudod, hogy nem örülsz annak, hogy zöldségen tengődsz a sok finom süti, töltött káposzta és egyéb dolgok mellett... különben nem tengődésnek írnád. ;) Annyira szánalmas, hogy próbálod ezt elhitetni. Lehetnél őszintébb. Egy kajafüggőnek(szénhidrátfüggőnek) ezek sosem jelentenek olyan örömöt, mint az eredeti függés tárgya... tudom, mivel átélem ugyanezt. A puffasztott rizs az körülbelül "food shaped air" a finom nutellás buktákhoz képest. Pontosan tudom, hogy ezek milyen érzéseket keltenek, épp ezért elképesztően szánalmasnak tartom, ahogy megpróbálod ezeket letagadni. A saját olvasóiddal sem vagy őszinte? Magaddal sem vagy őszinte? :)

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.16. 22:25:16

@fat.acceptance:
Ez a megalázod magad dolog érdekes téma, már akartam is tőled kérdezni, hogy ha mondjuk 2 év múlva állást keresel, és az interjúztató megkérdi, hogy "nem te vagy az a kövér csaj az index címlapról aki lógó hasú bikinis képeket tett fel magáról a blogjára?" majd képen röhög és egy hónap múlva felhív, hogy találtak alkalmasabb jelöltet a pozícióra, akkor nem fogod úgy érezni, hogy megaláztad magad az online viselkedéseddel?
Nem gondolod, hogy túl sokat mutatsz meg magadból, túl közönséges stílusban ahhoz, hogy professzionális képet fess magadról?

fat.acceptance 2013.12.16. 22:29:01

@Noisy Suzy: Nem válaszoltál a kérdésemre. :)
De én jobb fej vagyok, mint te, úgyhogy válaszolok a tiédre. Ha előfordulna ilyen, amit kétlek... akkor meg tudom védeni az álláspontomat. :) Amilyen hivatás érdekel, ott ez amúgy sem lesz hátrány. Mellesleg menj már a francba. :D Mindenki tehet fel bikinis képeket, facebookon vékony lányoktól ezerszer durvább dolgok is vannak fent. Egy bikinis kép teljesen hétköznapi dolog. Már bocsi, de aki ezzel szembehelyezkedik, az diszkriminál. Ezért vagy szánalmas - saját magad is diszkriminálod. Saját magadért sem vagy képes kiállni. Undorító, ahogy fejet hajtasz a nagyobb "hatalom" előtt, és alázod magad, mert úgy érzed, ezt várják el tőled...

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.16. 22:36:40

@fat.acceptance:

Jó, hát majd akkor is legyél ilyen öntudatos, ha nem lesz munkád, meg anyu se hogy pénzeljen.
Amúgy elárulok egy titkot: a bikinis képeket feltevő lányokból (súlytól teljesen függetlenül) nem lesznek komoly cégek jogászai, se magas presztízsű ügyvédi irodák munkatársai.

Én nem érzem úgy hogy megalázom magam a viselkedésemmel. Te miért érzed úgy, hogy megalázom magam?

Egyébként mi volt a kérdésed?

fat.acceptance 2013.12.16. 22:40:15

@Noisy Suzy: Majd integetek neked a tevebol. :) Nem mindenki olyan korlatolt mint te. Mellesleg a fel evfolyamom rak fel bikinis kepeket, akkor nekik is szolj. ;)
A kerdes az, miert nem vagy oszinte magadhoz es az olvasoidhoz? :) Kaja temaban, amit akkor ott leirtam.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.16. 22:46:14

@fat.acceptance:
Mivel jogászból amúgy is dunát lehet rekeszteni, eleve sanszos, hogy a fél évfolyamod valami kis harmadrangú asszisztens lesz egy uncsi könyvelőirodában, és az évfolyamod jó ha 10%-a szerzi majd meg a bár vizsgát.
A tévében mit fogsz csinálni? Te fogsz vetkőzni Anettka helyett? - viccen kívül mondom, intellektusodhoz illő lenne a feladat.

Őszinte vagyok magamhoz. Hiányzik a csoki, de tudom hogy a saláta jobbat tesz nekem, ezért azt eszem inkább. Mi ebben a felfoghatatlan?

fat.acceptance 2013.12.16. 23:08:25

@Noisy Suzy: Na, hát ennek a hiedelemnek is felültél, nem lep meg. De akkor minek a jogi okj? :DDD
A közigazgatásban és egyéb területeken, ügyekben, mindent egybevéve Magyarországon évente kb. 1800-1900 jogot végzett szakemberre van újonnan szükség. Namármost valamivel 2000 fölött végeznek évente a jogon. Dunát lehet rekeszteni velük, igaz? Nem használhatók semmire, igaz? A jogot végzettek közt a második legkisebb a munkanélküliség, 1%nál picivel több. Az informatikusoké az első hely, 1% alatti értékkel. Szívesen linkelek ehhez értekezést is, alátámasztandó állításaimat.

A tévében fogok beszámolni az elképesztő sikereimről az emberi jogi ügyek terén. Rengeteg precedens értékű győzelmem lesz. :)))

Nem ez a lényeg. Az, hogy azt mondod, örömmel TENGŐDSZ valamin. Tényleg nem érted meg, hogy ez a kettő kizárja egymást? Ha valaminek annyira örülsz, akkor nem tengődsz rajta... lehet, hogy tudod, hogy szerinted x dolog hasznosabb mint y, ezért eszerint étkezel. Nem erről van szó. Arról van szó, hogy megpróbálod beadni, hogy ezt örömmel teszed. A tengődés szó már önmagában megcáfolja ezt. Örömmel veszed a töltött káposzta helyett a répát?! Ki hinné ezt el? Márpedig te ilyeneket állítasz.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.16. 23:15:43

@fat.acceptance:

Igen, hát az irónia feismeréséhez és felfogásához intelligencia kell.
Nem feltételeztem, hogy felfogod a tengődős mondatom valódi értelmét.

Majd arról is linkelj már egy kimutatást, hogy az utóbbi 8 évben végzett csillió jogász közül hány % dolgozik a szakmájában.

Ahhoz pedig hogy te a tévében brillírozz, nagyon sok tényező kell.
Pl egy befogadó közönség. Szerinted ki akarna bármilyen műsorban is egy unintelligens dagadt nőt nézni, ahogy a cigányok meg a kövérek jogairól papol?

fat.acceptance 2013.12.16. 23:18:56

@Noisy Suzy: Ééééés ezzel végleg aláírtad a szegénységi bizonyítékod. (I hate to break it to you, but: ma is bőven vannak kövér közéleti szereplők a tévében. AZTA! :D Ügyvédek közt szintén.) Az unintelligens vicces a te klaviatúrádból. :) Na persze, az jogos, hogy sajna a mai magyar társadalom olyan szinten a béka feneke alatt van, hogy az hihetetlen... a szolidaritás mint olyan, nem létezik. Ezért is kell majd felszólalnom, felcsiholnom ezt a dolgot. :) Ehhez szükséges kapcsolati tőke építését pedig már elkezdtem. :) Befogadó és jelentős közegben. Nem kell félteni. :)

fat.acceptance 2013.12.16. 23:19:28

*bizonyítványod. Fáradt vagyok már, és sajnos én is betegeskedem. :)

fat.acceptance 2013.12.16. 23:24:31

@Noisy Suzy: Ja, az iróniára annyit, hogy nem néztem ki belőled, hogy tudnád alkalmazni. :D Ezért nem feltételeztem volna... de hát még az ilyenektől, mint te, is jöhetnek meglepő fordulatok.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.16. 23:29:12

@fat.acceptance:
Ezt nem tudhatom, 8 éve nem fizetek elő tv-re, szóval nem tudom hány kövér közszereplő van a magyar tv-ben.

Az biztos hogy te senkit nem fogsz érdekelni, hiába pajtizol mindenféle tecár féle látens buzi balos majmokkal, akik 2 fröccsért megígérik, hogy szólnak az apjuknak, hogy vigyenek be a tv-be cigány jogokról beszélni.

A másik, hogy nézz már magadba. Engem leszólsz, mert nem találod érdekesnek a blogom(nem kell annak találnod egyébként), de igazából te mit tudsz felmutatni? Több ezer undorkodó kommentet a blogod "fénykorából (=bikini)", és néhány sallangos logikátlan posztot amit kb csak én kommentálok, mert vagy felbasz az ostobaságod, vagy mert unatkozok, és jó nevetni a válaszaidon.

Őszintén kérdem, milyen közönség lenne kíváncsi rád?

fat.acceptance 2013.12.16. 23:49:16

@Noisy Suzy: Nem ismerem Teczárt, és nem igazán érdekel a szexuális orientációja.

De áruld már el nekem, te most akkor homofób vagy mi vagy? Egyszer baromira kiakadsz azon, hogy a homofóbiát egy lapon említem a kövérfóbiával, másszor pedig buzizol agyba-főbe. Buzi balos, mi? Orbánnak kezet csókoltál te is? :DDD

Nem kocsmázok, nem veszek senkinek fröccsöt sem, egyébként. Folyton a cigányokat hozod fel, tán rasszista is vagy? Persze, róluk is van szó, de nem csak róluk. Mindenkiért küzdök majd, akit diszkrimináció ér, bármiért, bármilyen téren.

Akik itt írnak, élen veled, az csak a hangoskodó, fröcsögő KISEBBSÉG. (Nem a fenti védendő értelemben.) Sokan nem írnak ide, akik egyébként tetszésüket fejezik ki. Szimpátiatüntetésen volt már, hogy leszólított egy neves újság újságírója, hogy gratuláljon a bloghoz, és közölje, hogy tetszik neki. Persze nem mondom, ezen még én is meglepődtem. (Ja igen, konvencionálisan tökéletes volt, teljesen vékony.)

Én vagyok logikátlan? Nevetnem kell újra. Szerintem a te fejedben olyan zavar van, hogy te sem fogod fel. Most akkor homofób, vagy nem? Rasszista, vagy nem? Váltogatod állandóan a mondanivalódat. Mindegy, csak engem szapulj. Ha én hirtelen homofób szövegeket írnék, te rögtön a legnagyobb melegjogi aktivistává vedlenél át. Ez vagy te. Nincs öntudatod, nincsenek céljaid, nincs ideológia, ami mentén haladsz. Egy ide-oda csapongó kis morzsa vagy a szélben, és mindig oda röppensz, ahol épp alátámasztanak valamit, amit te gondolsz...

Milyen közönség? Normális emberek. Sokan. :) Egyre több ismerősömnek mutatom meg a blogot, és nem kicsit nyerte el a tetszésüket. De ha 8 éve nem nézel tévét, talán ne pofázz olyasmiről, amiről fogalmad sincs. :D Lenne helye a mondandómnak. Tudod, azért mert te ilyen idióta vagy, mások nem a súly alapján ítélik meg a másik szövegének a tartalmát... :P Te közel nem vagy normális. Olyanokat produkálsz itt, hogy attól behányok. Nem is tudom, hogy tudsz tükörbe nézni. Hehehe. :D

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.17. 11:30:31

@fat.acceptance:

Nem vagyok se rasszista, se homofób, meg nem tudom mit hoztál még fel.
Egyszerűen nem tetszik az, ahogy degenerált emberek (pl 180 kilós nők miniszoknyában, vagy latex ruhás férfiak gaypride-on) rám akarják erőltetni a másságukat, majd engem diszkriminálnak és ítélnek el, ha az én erkölcsi világommal nem egyezik az övék.
Ők hangot adhatnak a másságuknak, én viszont nem adhatok hangot a nem tetszésemnek. Hogy is van ez?

Te is pontosan ugyan ezt teszed. Azokat, akik itt kommentelnek és akiknek nem tetszik a stílusod, "fröcsögő kisebbségnek" nevezed. Egy másik kisebbség vélt jogaiért viszont melldöngetve harcolnál (bár nem tudom milyen eszközökkel, a szájalás nem harc).

Tehát igazából az a jó gondolkodású ember aki VELED ért egyet, és mindenki más, aki máshogy gondolkodik, az egy irtani való féreg. Na ki is a náci?

Egyébként még mindig azon a véleményen vagyok, hogy reklámozhatod akárhogyan, hogy neked milyen jó, majd 5 év múlva a térdproblémáiddal és 10 év múlva a cukorbetegséggel nem lesz ilyen nagy a szád.
Faszijaid meg csak olyanok lesznek, mint Cseke Katinkának. Előre is gratulálok.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.17. 11:37:37

@fat.acceptance:
Kövér lány kifogásokat sorol arra, hogy miért nem fogyózik.
Miért tesz ez jót nekem?

fat.acceptance 2013.12.17. 12:09:58

@Noisy Suzy: Khm. Olyan gödörbe léptél, amiből nincs kiút. Gratulálok. Az unintelligencia olyan szintjét produkáltad itt, amire egyszerűen képtelenség reagálni, mert kb. fél mondatonként esszét lehetne írni arról, hogy miért agymosott ostobaság,amit írtál. Mit érdekel téged amúgy is, hogy ki milyen szoknyában vagy latexruhában van? Egyébként pedig exactly homofób szövegeket tolsz. Meg a cigányok jogairól lekezelően fröcsögsz, hogy ugye kit érdekelnek azok.

Egyébként a bejegyzést azért mutattam, hogy hátha felnyitja a szemed, de nem, te tényleg menthetetlen vagy...

Jóravaló fiatalember · http://baldgirls.blog.hu 2013.12.17. 22:15:01

@Noisy Suzy: Eszméletlenül jól nyomod! :D

@fat.acceptance:
"ma is bőven vannak kövér közéleti szereplők a tévében. AZTA! :D Ügyvédek közt szintén."

Akkor elfogadja a kövéreket a társadalom, vagy nem?

fat.acceptance 2013.12.18. 01:37:23

@Jóravaló fiatalember: politikusokra, ugyvedekre gondolok. akik javareszt ferfiak, ami eseten mas a megiteles... par ilyen miatt nem kisebb a tarsadalmi problema, naluk ugyanis azert nem szamit a kulso, mert van penzuk, esetleg tudasuk. a noket azonban tudas eseten is elobb a konvencionalis szepseg alapjan itelik meg. arra utaltam csak, hogy e teruleten azert nem akkora a koverembargo.
viszont te is remekul bearaztad az intelligenciadat, gratulalok.

Jóravaló fiatalember · http://baldgirls.blog.hu 2013.12.18. 22:21:00

@fat.acceptance: Nem bírod ki, hogy ne személyeskedj. Tényleg röhejes, amit csinálsz. Felét nem érted annak, amit írnak neked, csak van egy homályos ideád, amire fókuszálni szeretnél, csak hogy ne kelljen a tényleges problémáddal foglalkozni.
Fjejj, ez a Macskás Néni tünetegyüttes. A Macskás Nénik megkeseredett, magukra maradt kiszáradt uszadékok, akik abban lelik meg létezésük értelmét, hogy 40 nyivákoló dögöt gyűjtenek maguk köré és a Nagy Állatbarát szerepében tetszelegve olyan messzire keverik magukat a normális életviteltől, hogy onnan nincs visszaút. Csak ne kelljen szembesülni magukkal.

Ha csak feleannyit foglalkoznál magaddal, mint mások, a blog korlátait tekintve fellengzősen: a társadalom megváltoztatásával, hát sokkal boldogabb lehetnél. Az agyaddal van a baj, nem a hájaddal.

fat.acceptance 2013.12.18. 22:33:33

@Jóravaló fiatalember: En nem ertem?! Hat ez nagyon vicces. Nem baj, hogy ti nem reagaltok egy ervemre, es egy felmondatot sem vagytok kepesek ertelmezni.... ezek utan en vagyok az, aki nem erti a ti utalkozo szarsagaitokat? Maradj magadnak.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.12.19. 06:04:53

@fat.acceptance:
Az a baj, hogy a te véleményed érvként kezeled, mások érveit meg véleményként.
Ennyi idősen illene tudni és érezni a különbséget.

fat.acceptance 2013.12.19. 06:11:47

@Noisy Suzy: ah, kerlek, ne rohogtesd ki magad. a te tenyeid oriasi szazalekat meg tudom cafolni, megis tenykent gondolsz rajuk... nem all jol ez toled, ostoba ne okoskodjon.

TGabi 2013.12.24. 15:40:01

Érdeklődve olvastam a cicaharcot. Kövér vagy sem, nálam egyelőre fat acceptance vezet.

Suzy-nak úgy tűnik, nincs túl sok sütnivalója, sajnos.

fat.acceptance 2013.12.24. 16:07:23

@TGabi: koszonom, de szerintem nem sajnos. :D tokeletes pelda arra, hogy miert van szukseg erre a blogra. jo iskolapelda.

kellemes unnepeket! :)

Miezmegint? (törölt) 2014.02.01. 16:12:41

@fat.acceptance: Ne haragudj de az ilyen mozgalmak miatt kissé megerőszakolva érzem magam. Ami igazán veszélyes hogy nem tűnik ártalmasnak, közben az egyik alapvető emberi jogomat, a véleményszabadságot támadja, korlátozná. Érezzem magamat szemét gecinek ha fintorognom kell a számomra nem tetsző dolgok láttán. Ez a tolerancia teljes hiánya. Kezdem magam egy Vonnegut-regényben érezni. :(

fat.acceptance 2014.02.01. 17:52:42

@Miezmegint?: Eleg szerencsetlen lehetsz akkor. Sorry not sorry.

Miezmegint? (törölt) 2014.02.01. 18:01:24

@fat.acceptance: Igen, sértegess kérlek, bélyegezz meg :D Mutasd meg mennyire toleráns vagy.

Miezmegint? (törölt) 2014.02.01. 18:03:34

Mivel ebből kiderült hogy sokkal szájbarágósabban kell magyarázzam: kis mozgalmatok semmiben nem tér el a homofób, abortuszellenes, queer, vagy akármelyik erőszakos mozgalomtól; belenyomul az ember személyes terébe és megmondja mit kell gondoljon. Fantasztikus. Már megint azt hiszitek hogy amerikában vagytok.

fat.acceptance 2014.02.01. 18:07:27

@Miezmegint?: embracethefat.blog.hu/2014/01/14/csak_egy_ellenvelemeny_fityfenet Arról, hogy amiket írsz, vélemény lenne csupán. Nagyon ajánlom neked ezt a bejegyzést.

fat.acceptance 2014.02.01. 18:09:17

@Miezmegint?: Tudod, de. A homofóbok és abortuszellenesek erőszakosak, és valami ellen harcolnak. Ez nem erőszakos, hanem kiáll másokért. Nagy különbség. Queer mozgalom szintén. Te csak egyszerűen óriási fogalomzavarban szenvedsz, nem is egyben. :DD
süti beállítások módosítása